Blog

Piszemy o obsłudze uczestników, technologiach eventowych i konferencjach, by zainspirować event managerów, którzy poszukują wiedzy.

Recepta na doskonałą recepcję uczestników eventu

Pierwszy osobisty kontakt z organizatorem wydarzenia może wypaść różnie i wpłynąć na percepcję całego eventu. Dlatego przygotuj się i zaprojektuj ten moment tak, by uniknąć wpadek, niedociągnięć i chaosu.

Tomasz Chrościechowski

2 w 1 - wejściówka z identyfikatorem

Identyfikatory to jeden z kilku elementów wydarzenia, mogący stać się Twoim wrogiem lub sprzymierzeńcem w kwestii przeprowadzenia rejestracji uczestników.

Tomasz Chrościechowski

Skuteczny event manager - heros i cudotwórca?

Organizowanie wydarzeń to niełatwe i odpowiedzialne zadanie. Wymaga odpowiedniego przygotowania, umiejętności i stalowych nerwów. Co to oznacza w praktyce? Oddajmy głos reprezentantom branży eventowej.

Tomasz Chrościechowski

Email jako narzędzie skutecznej komunikacji z uczestnikami wydarzeń

Jeśli chcesz urządzić event managerowi prawdziwe piekło – każ mu wysłać ręcznie wiadomości mailowe do kilkuset lub kilku tysięcy uczestników wydarzenia.

Tomasz Chrościechowski

Jak wybrać identyfikatory dla uczestników konferencji?

Na pierwszy rzut oka może wydawać się, że identyfikator to błahostka. Organizator konferencji, kongresu, czy seminarium ma przecież na swojej checkliście tyle innych, istotnych punktów do odhaczenia… My mamy na ten temat swoje zdanie. Kwestii identyfikatorów nie wolno bagatelizować, a artykuł uzasadni tę tezę i pomoże Ci wybrać ich odpowiedni rodzaj.

Tomasz Chrościechowski

Jak podczas wydarzenia kontrolować dostęp uczestników do wybranych stref?

Wśród procesów organizacyjnych związanych z wydarzeniem nierzadko pojawia się temat skutecznej kontroli ruchu uczestników oraz ich dostępu do wybranych stref. Jak usprawnić te procesy?

Tomasz Chrościechowski

10 sposobów na idealną stronę wydarzenia

Strona internetowa wydarzenia to wizytówka i narzędzie promocyjne z dużym potencjałem. Jak dobrze go wykorzystać, a przynajmniej nie zaprzepaścić?

Tomasz Chrościechowski

Dlaczego strona internetowa Twojego wydarzenia powinna być responsywna?

Jeżeli do tej pory traktowałeś responsywność jako trend, pokażemy Ci argumenty, które szybko zmienią Twoje nastawienie. Responsywna strona internetowa wydarzenia to standard. Sprawdź, czy go spełniasz!

Tomasz Chrościechowski

Najlepsze metody płatności za wejściówki na wydarzenie

Planując wydarzenie stajesz przed wyborem sposobu pobrania od uczestnika opłat za udział. Jakie masz możliwości? Na którą opcję warto się zdecydować? Podpowiadamy rozwiązania.

Tomasz Chrościechowski

Ankieta badawcza po wydarzeniu - jakich błędów unikać?

Badanie poziomu zadowolenia z udziału w wydarzeniu to sprawa nierzadko pomijana przez organizatorów. Dlaczego nie warto jej bagatelizować?

Tomasz Chrościechowski

Zapisz się do newslettera CONREGO i zdobywaj wiedzę!

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję politykę prywatności oraz regulamin newslettera internetowego na stronie conrego.pl

Poznaj 9 technik skutecznej promocji wydarzenia!

Bezpłatny poradnik podpowie Ci, jak zwiększyć zainteresowanie uczestników i tempo sprzedaży wejściówek na Twoją konferencję, kongres lub szkolenie, czyli:

- jak komunikować się z uczestnikami,
- jak bezpłatnie reklamować wydarzenie,
- jak sprawić, by uczestnicy polecali event,
- jak zaangażować speakerów w promocję,
- jak wzmocnić markę wydarzenia.