Dlaczego strona internetowa Twojego wydarzenia powinna być responsywna?

Jeżeli do tej pory traktowałeś responsywność jako trend, pokażemy Ci argumenty, które szybko zmienią Twoje nastawienie. Responsywna strona internetowa wydarzenia to standard. Sprawdź, czy go spełniasz!

Z roku na rok rośnie liczba urządzeń przenośnych. Statystyki potwierdzają, że coraz więcej osób odwiedza strony internetowe za pośrednictwem smartfonów oraz tabletów. Co więcej z raportu Digital, Social & Mobile in 2016 wynika, że w Polsce jest 17,6 milionów aktywnych internautów mobilnych (w 2015 roku liczba ta wynosiła 15,7 milionów). Powszechnym zjawiskiem jest też multiscreening, czyli odwiedzanie tej samej witryny na różnych urządzeniach. Coraz częściej mamy też do czynienia z sytuacją, gdy liczba wejść z telefonów komórkowych przewyższa wejścia z desktopów.

Responsywna, czyli jaka?

Responsive Web Design to projektowanie stron internetowych w taki sposób, by automatycznie dostosowywały się do różnych wielkości ekranów, na których mogą zostać wyświetlone. Chodzi o to, by niezależnie od rozdzielczości (komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon) strona była przejrzysta i w pełni funkcjonalna.

Responsywna strona wydarzenia

Jeśli w dalszym ciągu potrzebujesz solidnych argumentów za tym, by strona Twojego wydarzenia była responsywna, weź pod uwagę kilka poniższych czynników.

Większy ruch na stronie. Dlaczego? Bo „wujek Google” premiuje strony responsywne. Wyświetla je na wyższych pozycjach wyszukiwarki niż te niedostosowane do urządzeń mobilnych.

Wizerunek. Pamiętaj, że uczestnicy wydarzenia oceniają Cię również przez pryzmat strony internetowej. Profesjonalna strona to profesjonalny organizator, który nadąża za technologią i podąża za potrzebami klienta.

Wygoda. Jeśli Twoja strona wydarzenia będzie dostosowana do różnych urządzeń i poprawnie wyświetlała wszystkie elementy, uczestnicy wydarzenia nie będą mieli powodów, by ją opuszczać. Co innego, gdy brakiem responsywności będziesz próbował zmusić ich do tego, by przesuwali na ekranie treści i grafiki, wpatrywali się w maleńkie literki, denerwowali się brakiem elastyczności. Przyznaj – sam byłeś kiedyś na takich stronach. Jak szybko z nich uciekłeś?

Oszczędność. Tworząc responsywną stronę wydarzenia nie musisz inwestować w kosztowną mobilną wersję strony, w dodatku dla co najmniej dwóch systemów operacyjnych (Android i OS).


Warto więc zadbać o uczestników wydarzenia, by na dowolnych urządzeniach mogli wygodnie przeglądać użyteczną i elastyczną stronę, nie czując przy tym dyskomfortu i irytacji.

To między innymi dlatego aplikacja CONREGO posiada wbudowany responsywny serwis internetowy. Dzięki niej, poza łatwym dostępem do treści, zaoferujesz dostosowany na małe ekrany formularz rejestracyjny i ankietowy, a także szereg innych funkcjonalności. Responsywny jest również panel administracyjny aplikacji, więc i Ty uzyskasz dostęp do informacji o uczestnikach, wygenerujesz raporty i opublikujesz aktualne dane mobilnie, z dowolnego miejsca na świecie.

Udostępnij znajomym

Zapisz się do newslettera CONREGO i zdobywaj wiedzę!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, adresu e-mail) zawartych w zgłoszeniu na newslettera, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin newslettera CONREGO.
Ta strona korzysta z cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce: Polityka cookies Akceptuję