O nas

Historia firmy

CONREGO powstało w 2010 roku by dostarczyć organizatorom wydarzeń zestaw rozwiązań, które wspomogą realizację najbardziej czasochłonnych i kosztownych procesów.

Od tamtej pory utrzymujemy pozycję lidera usług IT dla branży eventowej w Polsce. Aplikacja stanowiąca fundament oferty CONREGO jest odpowiedzią na całą gamę potrzeb związanych z wysyłką zaproszeń, elektroniczną rejestracją uczestników, komunikacją, obsługą recepcji, prowadzeniem serwisu internetowego wydarzenia i raportowaniem. Zanim nabrała takiego kształtu przeszliśmy długą drogę. Kalendarium wydarzeń przedstawia kluczowe momenty naszej historii.

Misja

Oferta CONREGO zawsze stanowiła odpowiedź na konkretne potrzeby organizatorów wydarzeń i ewoluowała wraz z nimi.

Nasze usługi związane z rejestracją i obsługą uczestników wydarzeń oraz obsługą rozliczeń docenili liderzy branży eventowej, którzy każdego dnia znajdują naśladowców. Naszymi nadrzędnymi celami są: kontynuacja świadczenia usług dla organizatorów wydarzeń i dystrybucja produktu w postaci aplikacji CONREGO, za pomocą której nasze usługi są świadczone. Aplikacja CONREGO kumuluje doświadczenie zdobyte od 2010 roku podczas organizacji setek wydarzeń, na które za jej pośrednictwem (do końca 2016 roku) zarejestrowało się blisko 200 000 uczestników. Dzisiejsze CONREGO to już nie tylko narzędzie, to uznany standard jakości i sprawdzona metodologia pracy, którą udostępniamy organizatorom wydarzeń na każdym kontynencie. Budujemy świadomość możliwości jakie stoją przed event managerami i wraz z nimi doskonalimy technologię, która rozwiązuje ich realne problemy.

Wizja CONREGO

Jako lider wśród dostawców rozwiązań IT dla branży MICE mamy do odegrania szczególną rolę.

Nasza przyszłość to oparte o innowację stałe doskonalenie standardów jakości i uświadamianie organizatorom wydarzeń korzyści jakie niesie zastosowanie rozwiązań IT w ich codziennej pracy. Fundamenty naszej działalności, to systematyczne zwiększanie komfortu, bezpieczeństwa i efektywności pracy event managerów w Polsce i za jej granicami. Wierzymy, że uda się nam wypracować model organizacji wydarzeń, który wyeliminuje najczęstsze błędy event managerów i stanie się on standardem branżowym.

Naszymi klientami są...

agencje eventowe i public relations, organizatorzy szkoleń i spotkań branżowych, przedsiębiorstwa prywatne i korporacje, ministerstwa, urzędy i organizacje rządowe, organizacje pozarządowe, producenci festiwali artystycznych, stowarzyszenia oraz uczelnie.

Kalendarium

2010.01.01 rozpoczęcie działalności w Szczecinie
2010.03.01 pierwsza odsłona systemu rejestracji uczestników pod nazwą Serwiskonferencji.pl
2010.06.01 pierwsze wdrożenie systemu rejestracji
2011.02.01 zmiana nazwy firmy i aplikacji na CONREGO
2011.02.25 początek partnerstwa z MPI Poland Club
2011.04.21 premiera CONREGO 2.0
2011.09.12 Europejski Kongres Kultury - obsłużyliśmy rejestrację uczestników przed wydarzeniem oraz recepcję i kontrolę dostępu w trakcie największej jak do tej pory imprezy (4 dni, 20 000 uczestników)
2011.10.20 przeprowadzka do Gorzowa Wielkopolskiego
2012.09.12 premiera CONREGO 3.0
2013.02.01 wprowadzamy do oferty obsługę rozliczeń pomiędzy uczestnikami a organizatorem
2014.01.17 sponsorujemy obsługę uczestników Gali XIII Edycji SZLACHETNEJ PACZKI
2014.08.04 do zespołu dołącza Hubert Kaprykowski (wdrożeniowiec)
2014.08.28 premiera CONREGO 4.0 (100% responsywna, łącznie z panelem administracyjnym)
2015.03.15 do zespołu dołącza Krzysztof Jagoda (programista)
2015.04.01 rejestrujemy w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego CONREGO jako Biuro Usług Płatniczych
2015.06.22 do zespołu dołącza Adam Możejko (koordynator projektów)
2015.09.02 premiera CONREGO 4.1 (pierwsza wersja dystrybucyjna naszej aplikacji)
2016.05.23 premiera CONREGO 4.20 (jedna z większych aktualizacji systemu)
2016.06.18 zespół opuszcza Hubert Kaprykowski (wdrożeniowiec)
2016.08.01 do zespołu dołącza Przemysław Snoch (programista)
2016.09.28 premiera CONREGO 4.30 (największa aktualizacja po wydaniu systemu)
2016.10.05 uruchamiamy conrego.com

Zespół CONREGO

Tomasz Chrościechowski

Tomasz Chrościechowski

Właściciel

Adam Możejko

Adam Możejko

Koordynator projektów

Krzysztof Jagoda

Krzysztof Jagoda

Programista

Marcin Witek

Marcin Witek

Programista

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.pl
Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję