4 narzędzia, których nie wykorzystujesz podczas wydarzenia

Doświadczony event manager wie, że wśród zagadnień decydujących o sukcesie wydarzenia, jednym z najistotniejszych jest dobra komunikacja. Sprawdź, czy dbasz o nią dostatecznie wykorzystując do tego cztery proste narzędzia.

1. 160 znaków troski

Wiadomości SMS to błyskawiczna forma komunikacji z uczestnikami. Numery telefonów podawane przy rejestracji na wydarzenie są cenną daną, której żal byłoby nie wykorzystać. Spersonalizowana wiadomość SMS z istotnymi informacjami dotyczącymi eventu, takimi jak godziny rozpoczęcia, dokładna lokalizacja oraz wskazówkami np. na temat dostępności parkingu, mogą okazać się dla naszego gościa niezwykle cenne i przydatne. Taki SMS to również przejaw naszej troski, którą jak widać można zmieścić w 160 znakach. Korzyści wynikające z wykorzystania SMSów są niewspółmiernie wysokie do poniesionych kosztów.

2. Coś więcej niż identyfikator

Identyfikator towarzyszy swojemu właścicielowi przez cały czas trwania imprezy. Umiejscowienie na nim jedynie imienia i nazwiska gościa oraz firmy, którą reprezentuje, to zdecydowanie za mało. Pomyśl, jak pomocna dla uczestnika może okazać się agenda wydarzenia dodana na odwrocie identyfikatora.

Na identyfikatorze warto także umiejscowić kod QR lub kreskowy, które obsługa po przybyciu gościa zeskanuje za pomocą czytnika oznaczając jego obecność na wydarzeniu zaledwie w sekundę. Widzisz różnicę? Dobrze zaprojektowana komunikacja na każdym poziomie to kwestia, którą doceni każdy uczestnik eventu.

3. Komunikacja po wydarzeniu

Zapewne wiesz, że email jako narzędzie komunikacji sprawdza się znakomicie. Zdarzają się sytuacje, gdy organizator wydarzenia do czasu rozpoczęcia eventu czy konferencji jest z uczestnikiem w stałym kontakcie mailowym. To bardzo dobrze. Szkoda natomiast, że po zakończeniu wydarzenia zapada w tej przestrzeni zupełna cisza. Podobnie jak spersonalizowany SMS z praktycznymi informacjami przed, tak i spersonalizowany mail po evencie stanowi miły gest. Co w nim zawrzeć? Przede wszystkim podziękowanie za udział. W mailu możesz wysłać również:

✔  wzmiankę i zaproszenie na kolejną edycję,
✔  link do fotorelacji,
✔  prezentacje prelegentów,
✔  wyniki konkursu, jeśli miał miejsce a wyniki miały zostać ogłoszone po wydarzeniu.

4. Badanie satysfakcji

Ankieta badawcza to już ostatnia kwestia nierzadko pomijana przez organizatorów wydarzeń. Komunikacja z uczestnikami eventu za pomocą ankiety opłaci się obu stronom. Za pomocą dobrze skonstruowanej ankiety organizator zbierze dowody rzeczowe na zadowolenie swoich klientów oraz cenne informacje dotyczące badanych obszarów. Z kolei ankietowany uczestnik może mieć poczucie, że jego zdanie ma dla organizatora znaczenie, a odpowiedzi - realny wpływ na kształt kolejnych edycji. Ankieta to wiarygodne i efektywne narzędzie pomiaru satysfakcji wśród uczestników naszego wydarzenia.

Dobry system rejestracji uczestników powinien posiadać funkcjonalności umożliwiające prowadzenie szybkiej i sprawnej komunikacji.

Dzięki CONREGO maksymalnie wykorzystasz narzędzia takie jak SMS, email, identyfikator oraz ankieta. Posiada on wbudowany moduł umożliwiający masową wysyłkę wiadomości e-mail i SMS, identyfikatory z kodami QR lub kreskowymi usprawniające identyfikację uczestników na recepcji i przy punktach kontrolnych oraz wygodny system ankietowania. Komunikacja z uczestnikami wydarzeń nigdy nie była prostsza!

Udostępnij znajomym

Zapisz się do newslettera CONREGO i zdobywaj wiedzę!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, adresu e-mail) zawartych w zgłoszeniu na newslettera, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin newslettera CONREGO.
Ta strona korzysta z cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce: Polityka cookies Akceptuję