Obsługa sprzedaży i rozliczeń

CONREGO gwarantuje bezpieczeństwo, terminowość i pozbawioną ryzyka obsługę rozliczeń z uczestnikami.

Sprzedaż wejściówek na konferencje to nie tylko konieczność przygotowania i udostępnienia łatwo dostępnych kanałów płatniczych, ale także wiążący się z tym obowiązek podatkowy – fakturowanie i księgowanie należności.

Nasza usługa stanowi kompleksowe rozwiązanie problemu. W zależności od skali wydarzenia i spodziewanego obrotu, zaoferujemy stawkę procentową jako prowizję od każdej transakcji, a w zamian za to dostarczymy w tygodniowych interwałach środki, które zbierzemy od uczestników w trakcie minionego tygodnia. CONREGO występuje jako:

  • Reseller wejściówek, które odkupujemy (z reguły raz w miesiącu) od organizatora, by móc sprzedać je uczestnikom
  • Biuro Usług Płatniczych (zarejestrowane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego pod numerem BP1661/2015). Jako BUP pośredniczymy w procesowaniu transakcji, lecz nie jesteśmy sprzedawcą.

Sprzedaż wejściówek - CONREGO jako reseller

Jako reseller wystawiamy uczestnikom faktury VAT (stawka 23%), więc poza usługami procesowania płatności bierzemy na siebie także wszelkie obowiązki księgowe, redukując tym samym pracę organizatora. Standardowo proces rejestracji kończy się wysyłką potwierdzenia zgłoszenia wraz z załączoną do niego fakturą pro forma. Nasz zespół dba o to, by każdy uczestnik, którego płatność została autoryzowana i zdeponowana na naszym rachunku bankowym, otrzymał (w terminie do 7 dni) potwierdzenie transakcji oraz fakturę VAT. Faktury dostarczamy z reguły drogą elektroniczną (zapis mówiący o tym dodawany jest do treści regulaminu, który uczestnik akceptuje na początku procesu), lecz za odpowiednią opłatą możemy realizować także druk i wysyłkę faktur pocztą tradycyjną.

W przypadku tego modelu współpracy Twoja organizacja wystawia dla CONREGO fakturę na wartość środków przekazanych w danym miesiącu pomniejszonych o prowizję. Po naszej stronie pozostaje wystawienie faktur VAT uczestnikom i realizacja ewentualnych zwrotów.

Pośrednictwo w transakcjach - CONREGO jako BUP

Nasza usługa sprowadza się do udostępnienia gotowej platformy płatniczej zintegrowanej z systemem rejestracji na wydarzenie i przekazywania środków od uczestników do organizatora. W tym modelu współpracy przyjmiemy płatności w imieniu Twojej organizacji kanałami elektronicznymi i wystawimy raz w miesiącu fakturę na stawce „ZW” na sumę pobranych prowizji.

Na podstawie cotygodniowych raportów transakcji fakturujesz uczestników samodzielnie.


KSIĘGOWANIE WPŁAT OD UCZESTNIKÓW KONFERENCJI, KONGRESU LUB SZKOLENIA
Na naszym blogu opisujemy dwa różne rozwiązania w kwestii księgowania wpłat - we własnym zakresie i przez outsourcing.
Optymalizacja mailingów do uczestników

Obsługiwane metody płatności

Naszym partnerem jest PayU i za pośrednictwem ich platformy udostępniamy uczestnikom Twojego wydarzenia trzy podstawowe kanały płatności:

Sprawną obsługę transakcji zapewnia: PayU

  • karta kredytowa VISA lub Mastercard (nie obsługujemy aktualnie kart American Express),
  • szybkim przelewem (tzw. przelew internetowy),
  • tradycyjnym przelewem bankowym (na rachunek CONREGO lub organizatora).

METODY ROZLICZANIA UCZESTNIKÓW WYDARZEŃ PŁATNYCH
Zapoznaj się z artykułem na blogu CONREGO, który omawia kwestie związane z metodami płatności i przedstawia raport specjalny o kanałach płatnicznych wykorzystywanych w CONREGO w latach 2013-2015.
Metody rozliczania uczestników

Bezpieczeństwo transakcji i transparentne reguły

Wdrożenia, na których obsługujemy sprzedaż i rozliczamy transakcje z uczestnikami są zabezpieczone za pomocą połączenia szyfrowanego (SSL). Skutecznie uniemożliwia to przechwycenie wrażliwych danych i parametrów transakcji.

Stawiamy na transparentność procedury rozliczeń pomiędzy każdą ze stron (uczestnik – CONREGO – organizator). Zanim przystąpimy do obsługi rozliczeń uczestników Twojego eventu, przedstawimy projekt regulaminu szczegółowo opisujący warunki uczestnictwa, sprzedaży wejściówek i ewentualnych zwrotów w przypadku np. rezygnacji.

Aplikacja CONREGO pozwala na pełną integrację procesu rejestracji z dowolną platformą płatniczą.

Jako organizator możesz samodzielnie podpisać umowę z dowolnym operatorem i zamówić integrację bramki płatniczej z systemem CONREGO w ramach usługi wdrożenia systemu rejestracji uczestników. Obsługa rozliczeń wymaga jednak wyznaczenia odpowiednio przygotowanej osoby, która jest w stanie na bieżąco śledzić rezultat każdej transakcji, reagować na zmiany statusów transakcji, wystawiać faktury VAT i realizować ewentualne zwroty.

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję regulamin korzystania z usług newslettera internetowego na stronie conrego.pl
Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję