Serwis internetowy wydarzenia

Poszukujesz systemu rejestracji ze zintegrowanym serwisem internetowym? CONREGO oferuje zestaw narzędzi, które pozwalają wygodnie aktualizować stronę internetową zaprojektowaną przez naszych grafików.

Całkowita integracja funkcjonalna i wizualna systemu rejestracji z responsywnym serwisem internetowym daje ogromny komfort pracy. Nie musisz zlecać projektowania strony i uruchamiać innej aplikacji, ponieważ wszystko, czego potrzebujesz, wbudowaliśmy w CONREGO.

Po zakończeniu prac wdrożeniowych uzyskasz dostęp do panelu administracyjnego, dzięki któremu z łatwością dodasz kolejne zakładki i zredagujesz ich treść. Wszystkie strony wchodzące w skład serwisu utrzymane będą w jednolitej stylistyce, zaprojektowanej na etapie wdrożenia. Podstrony serwisu wydarzenia mogą zawierać dowolne media (video, muzyka, grafika), a także elementy predefiniowane, takie jak bannery lub panel z programem wydarzenia. Możliwości budowy, rozwoju i wykorzystania narzędzia, jakim jest serwis internetowy, ograniczają wyłącznie Twoje potrzeby. Dzięki responsywności (RWD) strona internetowa Twojego wydarzenia będzie czytelna na każdym urządzeniu (komputer, tablet, telefon) i z powodzeniem zastąpi większość funkcji oferowanych przez aplikacje mobilne.

W ramach wdrożenia CONREGO nasz zespół:

przygotuje szatę graficzną serwisu organizowanego wydarzenia spójną z systemem identyfikacji Twojej organizacji,
zadba o elastyczność (responsywność) projektu i przetestuje działanie strony na ekranach różnej wielkości,
pomoże Ci publikować treści tekstowe i różne media na podstronach gotowego serwisu.

Bądź na bieżąco z nowościami i subskrybuj newsletter CONREGO

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję politykę prywatności oraz regulamin newslettera internetowego na stronie conrego.pl

Poznaj 9 technik skutecznej promocji wydarzenia!

Bezpłatny poradnik podpowie Ci, jak zwiększyć zainteresowanie uczestników i tempo sprzedaży wejściówek na Twoją konferencję, kongres lub szkolenie, czyli:

- jak komunikować się z uczestnikami,
- jak bezpłatnie reklamować wydarzenie,
- jak sprawić, by uczestnicy polecali event,
- jak zaangażować speakerów w promocję,
- jak wzmocnić markę wydarzenia.