Platforma rejestracji na szkolenia i konferencje

Jeden system, za pomocą którego umożliwisz uczestnikom rejestrację na wszystkie organizowane szkolenia, warsztaty i konferencje.

Dlaczego CONREGO Multievent?

Doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów oraz to, że są one unikatowe. Często zachodzi potrzeba dopasowania systemu do już istniejących procesów i struktur w organizacji klienta. Dlatego też każde wdrożenie systemu CONREGO Multievent traktujemy indywidualnie, dostosowując go do wymagań i działając w ścisłej współpracy z odbiorcą.

Z naszym wsparciem zyskujesz spójne, bezpieczne i dostosowane do Twoich potrzeb rozwiązanie, dzięki któremu:

  1. Twoi uczestnicy mogą łatwo znaleźć interesujące ich wydarzenie i zarejestrować się za pomocą kilku kliknięć.
  2. Zawsze wiesz, ilu uczestników zarejestrowało się na które wydarzenie.
  3. Otworzysz rejestrację na wydarzenie, wypełniając jedynie kilka informacji, a całość będzie wyglądała spójnie i profesjonalnie.
  4. Jednym kliknięciem wygenerujesz raport sprzedaży z wybranego miesiąca lub całego roku.
  5. Bez problemu wyślesz masową, spersonalizowaną komunikację marketingową do uczestników, którzy wyrazili na to zgodę.
  6. Masz pewność, że dostęp do danych mają wyłącznie osoby upoważnione oraz że Twoja platforma spełnia wymagania RODO.
  7. Przez cały czas trwania umowy możesz skontaktować się z wsparciem technicznym CONREGO, które rozwiąże każdy problem i rozwieje każdą wątpliwość.
Platforma do rejestracji uczestników na szkolenia

Podstawowe możliwości systemu

Punktem wyjścia zawsze jest sprawdzona baza funkcjonalności, którą przedstawiamy klientowi i ustalamy, jakie należy wprowadzić zmiany. Podstawa systemu umożliwia:

  1. łatwe dodawanie wydarzeń za pomocą przygotowanego kreatora i ich publikację w katalogu na stronie internetowej,
  2. tworzenie kont uczestników, co umożliwia przeglądanie historii rejestracji, zarządzanie danymi oraz (po stronie uczestnika) szybką rejestrację,
  3. obsługę płatności za pomocą zintegrowanej bramki operatora płatności (PayU, Dotpay itp.),
  4. generowanie faktur dla uczestników,
  5. generowanie raportów sprzedaży, przetwarzanych danych oraz wydarzeń,
  6. zarządzanie użytkownikami z różnymi poziomami uprawnień i liniami produktowymi,
  7. szybki podgląd stanu rejestracji na nadchodzące wydarzenia,
  8. zautomatyzowaną komunikację z uczestnikami i współpracownikami,
  9. śledzenie zgód marketingowych i na przetwarzanie danych osobowych.

Wyżej wymienione funkcje stanowią jedynie podstawę. Każde wdrożenie rozpoczynamy od rozmowy z klientem, podczas której zbieramy komplet wymagań i przedstawiamy proponowane przez nas rozwiązania. Ostateczny produkt jest dokładnie tym, czego potrzebujesz.

wsparcie dla organizatorów konferencji

Bieżące wsparcie

Wdrożenie systemu to dopiero początek. Zadbamy o to, żeby dane uczestników były przechowywane w bezpiecznej infrastrukturze, a w razie wątpliwości podpowiemy, gdzie znaleźć potrzebne funkcje.

Pierwszym krokiem do sprawnej organizacji wielu wydarzeń jest rozmowa z naszym przedstawicielem.