Stały dostęp do potrzebnych danych
Z doświadczenia wiemy, że istnieją pewne kategorie danych, do których organizatorzy zawsze chcą mieć dostęp. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom w CONREGO można znaleźć zestaw predefiniowanych raportów przydatnych w codziennej pracy. Są to zestawienia i raporty zawierające:
- listę zarejestrowanych uczestników,
- informację o zajętości obiektów konferencyjnych
- informacje o wykorzystaniu miejsc w poszczególnych obiektach noclegowych,
- listy obecności osób, które odnotowano na recepcji,
- listy obecności osób, które odnotowano na poszczególnych strefach w trakcie wydarzenia (w ramach kontroli dostępu),
- statusy abstraktów,
- statusy płatności,
- historię wysyłek komunikatów i wiadomości.
Korzystając z mechanizmu filtrowania danych, można tworzyć np. listy osób w zależności od rodzaju uczestnictwa, wybranych miejsc noclegowych, płatnych i bezpłatnych opcji uczestnictwa, według statusu rejestracji lub wersji językowej formularza, z której skorzystał uczestnik. W zależności od potrzeb organizatora możemy także tworzyć filtry, które będą bazowały na dowolnych polach formularza rejestracji uczestników. Wszystkie dane znajdujące się w systemie użytkownik może dowolnie edytować w panelu administracyjnym CONREGO. Wygenerowany raport może być zapisany jako plik XLS na dysku użytkownika lub wysłany bezpośrednio z systemu na dowolny adres e-mail.
W ramach realizacji wdrożenia nasz zespół pomoże Ci:
- filtrować listy uczestników według dowolnych kryteriów i tworzyć zbiory danych,
- uzyskać dostęp do szczegółowych raportów ułatwiających logistykę,
- edytować istniejące rejestracje oraz zmieniać ich statusy.