Usługi dla organizatorów wydarzeń

Oprogramowanie, które wspomaga organizację wydarzenia to nie wszystko. Oferujemy znacznie więcej.

Wdrożenie systemu rejestracji

Usługa zapewnia organizatorowi gotowe rozwiązanie w postaci dostosowanego do potrzeb systemu rejestracji uczestników. To pakiet narzędzi obsługujący proces rejestracji uczestników dowolnego wydarzenia: konferencji, kongresu albo szkolenia. Opcjonalne moduły pozwalają uczestnikom uiścić opłaty za uczestnictwo, zarezerwować nocleg czy wybrać wydarzenia towarzyszące. Na życzenie klienta, poza konfiguracją aplikacji tworzymy dodatkowe funkcje, projektujemy stronę internetową wydarzenia i szablony wiadomości e-mail wysyłanych z systemu rejestracji.

Zespół CONREGO zapewnia wsparcie od początku do samego końca – od chwili przygotowania i wysyłki zaproszeń aż po dostarczenie organizatorowi gotowych raportów powstałych w wyniku pracy aplikacji.

Poznaj ofertę Enterprise
system rejestracji uczestników
 
webinar konferencja online transmisja wydarzenia

Organizacja konferencji online

Nie zawsze możliwe jest zorganizowanie wydarzenia stacjonarnego, dlatego CONREGO umożliwia przeprowadzenie konferencji w wersji online. Dzięki temu rozwiązaniu możesz połączyć się z uczestnikami ze wszystkich miejsc na świecie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z organizacją takiego wydarzenia na miejscu. Nasz zespół zadba o branding strony konferencji i panelu transmisji oraz przeszkoli osoby odpowiedzialne za obsługę.

Poznaj ofertę Enterprise

Obsługa sprzedaży i rozliczeń

Oferta skierowana do organizatorów nieposiadających odpowiedniej infrastruktury i zasobów ludzkich, a także organizatorów, którzy nie spełniają wymogów formalnych do realizacji bezpośredniej sprzedaży wejściówek na konferencję, kongres lub szkolenie. Zespół CONREGO posiada autorskie oprogramowanie, zintegrowane z bramkami płatniczymi PayU, i jest w stanie uruchomić sprzedaż wejściówek na wydarzenie klienta z pominięciem długiego procesu podpisywania umowy. Nasza usługa umożliwia uczestnikom realizację opłaty za pomocą elektronicznych kanałów płatności (zwykły przelew, przelew błyskawiczny, karta kredytowa) i otrzymanie faktury VAT. Nasza firma występuje w roli resellera.

Poznaj ofertę Enterprise
sprzedaż wejściówek i biletów
 
recepcja eventowa

Obsługa recepcji

Pierwsze wrażenie jest kluczowe, dlatego recepcja uczestników Twojego wydarzenia musi przebiegać nienagannie. Niezbędny sprzęt, oprogramowanie oraz wieloletnie doświadczenie zespołu CONREGO pozwalają uczynić obsługę recepcji płynną i bezproblemową. Zależnie od specyfiki wydarzenia i indywidualnych potrzeb organizatora, zawsze dostosowujemy naszą usługę tak, aby spełniła wszystkie wymagania. Szkolimy także personel odpowiedzialny za obsługę punktów recepcyjnych.

Poznaj ofertę Enterprise

Obsługa kontroli dostępu

Usługa przepływu uczestników to rozwiązanie w sytuacji, gdy nastaje konieczność ograniczenia dostępu do poszczególnych stref obiektu. Może się tak zdarzyć podczas wielosesyjnych konferencji, płatnych wykładów lub w przypadku ograniczonej liczby miejscówek. Dzięki usłudze organizator może ograniczyć dostęp uczestników do wybranych podczas rejestracji punktów programu, uzyskać informację o liczbie gości obecnych na każdej z sal konferencyjnych i lokalizować konkretne osoby uczestniczące w wydarzeniu. CONREGO dostarcza niezbędny sprzęt i szkoli osoby obsługujące punkty kontrolne na terenie obiektu.

Poznaj ofertę Enterprise
obsługa eventu na miejscu kody qr
 
obsługa eventu

Biuro informacji dla uczestników

Organizatorom wydarzeń, którym zależy na profesjonalnej obsłudze komunikacji z uczestnikami oferujemy usługę Biura Informacyjnego. Zespół wykwalifikowanych pracowników zapewnia kontakt z uczestnikami w języku polskim i angielskim za pośrednictwem linii telefonicznej, wiadomości mailowych oraz SMS w dni powszednie w godzinach od 9 do 17.

Poznaj ofertę Enterprise

Szkolenia dla organizatorów

Dla klientów chcących zdobyć kwalifikacje pozwalające na samodzielną obsługę wydarzenia za pomocą aplikacji CONREGO oferujemy szkolenia umożliwiające zdobycie niezbędnej wiedzy w kwestiach takich jak proces rejestracji, aktualizacja serwisu internetowego czy wysyłka mailingu. W zależności od potrzeb, zapewniamy szkolenie w siedzibie Klienta oraz szkolenie zdalne.

Poznaj ofertę Enterprise
szkolenie z obsługi systemu rejestracji