System rejestracji uczestników

Event manager potrzebuje wielu narzędzi. CONREGO gromadzi je pod jednym adresem.

Rejestracja uczestników

Rejestracja uczestników jest podstawową funkcjonalnością systemu, dlatego oferujemy bogate możliwości konfiguracji tego procesu. Dzięki dostępnym opcjom możesz uruchomić między innymi rejestrację grupową lub weryfikowaną.

Warunki rejestracji mogą być zróżnicowane dla poszczególnych typów wejściówek, więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jednocześnie obsługiwać rejestracje płatne, bezpłatne, na zaproszenie i zgłoszenia prelegentów. Wszystko to w prosty sposób skonfigurujesz samodzielnie, bo zadbaliśmy o czytelność i intuicyjność naszego systemu rejestracji.

Poznaj naszą ofertę
system rejestracji uczestników i obsługi wydarzeń
 
obsługa płatności na konferencje

Sprzedaż biletów i wejściówek

Sprzedaż biletów jest nieodzowną częścią obsługi uczestników większości imprez i warto ją zautomatyzować. Pozwoli Ci na to integracja z jedną z dostępnych bramek płatności online, na którą uczestnik zostanie przekierowany jeszcze w trakcie procesu rejestracji. Obecnie umożliwiamy łatwe połączenie systemu z następującymi metodami płatności:

Stripe, PayPal, Braintree, tpay, PayU, FirstData, BLOCKCHAIN, Przelewy24, eCard, dotpay, Blue Media Stripe, PayPal, Braintree, tpay, PayU, FirstData, BLOCKCHAIN, Przelewy24, eCard, dotpay, Blue Media

Co więcej, dzięki funkcjonalności systemu CONREGO, dla każdego typu biletu możesz zaimplementować rozbudowaną strategię cenową poprzez dodanie opcji *early bird*, *regular* i *last minute* oraz zastosowanie kodów rabatowych czy dodatkowo płatnych opcji wybieranych podczas rejestracji.

Poznaj naszą ofertę

Strona wydarzenia

Jeśli organizujesz większe wydarzenie, jak na przykład konferencję, może się okazać, że posty na Facebooku i krótki opis formularza rejestracyjnego nie wystarczą, by przekazać uczestnikom wszystko, co powinni wiedzieć. Dobrym pomysłem jest wtedy stworzenie strony wydarzenia - miejsca, w którym uczestnik będzie miał dostęp do wszystkich interesujących go informacji.

Wychodząc tej potrzebie naprzeciw, wyposażyliśmy system CONREGO w moduł CMS, który pomoże Ci zbudować własny, responsywny serwis od podstaw.

Poznaj naszą ofertę
strona na konferencje
 
wysyłka wiadomości do uczestników

Komunikacja

Skuteczna komunikacja to podstawa. Musisz zadbać o to, żeby wszyscy uczestnicy byli pewni, gdzie i kiedy mają się udać oraz czego powinni oczekiwać na miejscu. Zwłaszcza jeśli wprowadzasz zmiany w założeniach już podczas rejestracji - wtedy przekazanie takiej informacji uczestnikom jest kluczowe.

Aplikacja CONREGO umożliwia Ci skuteczną i spersonalizowaną komunikację z uczestnikami za pośrednictwem masowych wiadomości e-mail lub SMS.

Poznaj naszą ofertę

Obsługa gości

Podczas wydarzenia chcesz wiedzieć, ilu uczestników już przyszło, a na ilu jeszcze czekasz. Chcesz też mieć pewność, że recepcja gości przebiegnie sprawnie i nie powstaną długie kolejki. Skuteczność stanowisk recepcyjnych w dużej mierze zależy od procesu, jaki ustalisz, jednak w każdym wypadku system pozwoli osiągnąć maksymalną wydajność dzięki szybkiemu skanowaniu kodów QR uczestników oraz wyszukiwaniu. W sprawnej obsłudze z pewnością pomoże też opcja drukowania identyfikatorów lub etykiet na miejscu.

Poznaj naszą ofertę
wydawanie identyfikatorów
 
identyfikator eventowy

Generowanie identyfikatorów

Jeśli planujesz przygotować identyfikatory konferencyjne dla uczestników, musisz zadbać o estetyczny projekt oraz narzędzie, które umożliwi łatwe nanoszenie danych i generowanie gotowych plików na żądanie. Wystarczy, że wgrasz przygotowany wcześniej projekt do systemu CONREGO i wybierzesz miejsca, w których powinny pojawiać się dane uczestników - to wystarczy, żeby wysłać mailing ze spersonalizowanymi wejściówkami, drukować identyfikatory podczas wydarzenia lub wygenerować plik PDF z certyfikatami uczestnictwa i przesłać go do drukarni.

Poznaj naszą ofertę

Zestawienia i raporty

Ostatecznym wynikiem działania systemu rejestracji uczestników są dane. Mogą one dotyczyć samych uczestników, ich zainteresowania poszczególnymi punktami programu, działaniem recepcji lub poziomu satysfakcji gości. Niezależnie od tego, jakie dane chcesz analizować, musisz mieć do nich łatwy dostęp. Rozbudowany mechanizm raportowania pozwoli Ci ustawić codzienną wysyłkę aktualnej listy gości na wskazany adres mailowy oraz pobranie zestawień finansowych czy liczbowych w formacie XLS, co pozwala na wygodną analizę danych.

Poznaj naszą ofertę
raporty zestawienia baza danych