Obsługa gości na miejscu
Funkcjonalności recepcji i kontroli dostępu umożliwiają wykorzystanie szerokiego wachlarza rozwiązań do obsługi uczestników na wydarzeniu.
Funkcjonalności recepcji i kontroli dostępu umożliwiają wykorzystanie szerokiego wachlarza rozwiązań do obsługi uczestników na wydarzeniu.
...jest miejscem pierwszego kontaktu. Nasze rozwiązanie zautomatyzuje szereg czynności związanych z pracą stanowisk recepcyjnych:
Do obsługi recepcji polecamy wykorzystanie laptopów z czytnikami kodów QR. Takie stanowisko wygląda profesjonalnie, a to sugeruje uczestnikom, że w przypadku pytań, powinni się udać właśnie tam.
...może pełnić kilka funkcji, ale z założenia służy do kontrolowania praw wstępu uczestników na konkretne punkty programu, na które należy się osobno zarejestrować.
Moduł ten pozwala na:
W odróżnieniu od recepcji, tutaj najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie aplikacji mobilnej CONREGO Check-In na smartfonach lub tabletach. Są one zdecydowanie poręczniejsze niż stanowiska z laptopami, a obsługa punktów kontroli dostępu jest na tyle prosta, że nie wymaga użycia klawiatury.
Rozwiązania sprzętowe do obsługi tych modułów opisaliśmy szczegółowo na naszym blogu:
Jaki sprzęt wybrać do kontroli dostępu i recepcji wydarzenia?
Nie posiadasz czytników kodów QR lub nie chcesz korzystać z laptopów na stanowiskach recepcyjnych lub kontrolnych? Rozwiązaniem jest nasza aplikacja mobilna oferująca wszystkie (poza drukowaniem) funkcje modułu Obsługa gości. Stanowi ona rozwiązanie skuteczniejsze niż papierowe listy gości czy arkusz kalkulacyjny, a przy tym tańsze niż laptopy i czytniki kodów QR. Do korzystania z aplikacji wystarczy subskrypcja CONREGO All-In-One oraz telefon lub tablet z systemem operacyjnym Android lub iOS oraz dostępem do Internetu. Szybkość odczytu kodu QR jest zależna od jakości aparatu.
Pobierz aplikację CONREGO Check-In skanując kod QR lub z poziomu sklepów Google Play lub App Store.
Zobacz jak łatwo obsłużyć uczestników wydarzeń z naszą aplikacją na Twoim telefonie.