Kto pyta nie błądzi
Proces rejestracji, aktualizacja strony z rejestracją, wysyłka mailingów i inne czynności realizowane przez interfejs aplikacji CONREGO wymagają podstawowej wiedzy na temat obsługi aplikacji internetowych. Z myślą o organizatorach konferencji, którzy chcieliby samodzielnie zająć się obsługą, organizujemy szkolenia. Oferujemy trzy formy szkoleń:
Szkolenie zdalne
Opcja szkolenia zdalnego jest bezpłatna dla podmiotów zdecydowanych na wdrożenie systemu. Szkolenie za pomocą transmisji opartej o CONREGO Live jest niemal tak skuteczne jak szkolenie w siedzibie Klienta, ponieważ nasza platforma umożliwia nie tylko połączenie głosowe, ale także projekcję ekranu naszego komputera oraz dowolnych dokumentów. Dzięki temu podczas omawiania funkcji prezentujemy ich działanie, a użytkownik ma możliwość śledzenia każdej czynności, którą podejmujemy.
Sesje on-boardingowe
Podobnie jak szkolenia, sesje on-boardingowe realizujemy zdalnie. Jeden z naszych ekspertów zaprezentuje Ci przez nasz system rejestracji, zaprezentuje najważniejsze funkcje i podpowie jak CONREGO ułatwi Twoją pracę.
Szkolenie w siedzibie Klienta
W budżecie wdrożenia (Enterprise) możemy uwzględnić pozycję szkolenia w siedzibie Klienta. W zależności od zakresu wiedzy, jaki powinien posiadać organizator, szkolenie odbywa się z podziałem na sesje – każda po 45-60 minut. Zwykle przeszkolenie użytkownika z całości obsługi systemu rejestracji nie trwa dłużej niż trzy sesje.
Otwarty dostęp do dokumentacji systemu CONREGO
Bez względu na to, czy korzystasz z usługi w modelu Enterprise, w ramach której dostarczamy gotowy system rejestracji, czy korzystasz z jednego z dostępnych w naszej ofercie planów abonamentowych, to wiedz, że system został świetnie udokumentowany.
Wewnątrz samej aplikacji znajdziesz podpowiedzi i samouczki, a nasz blog ekspertów organizacji wydarzeń oferuje mnóstwo poradników omawiających różne aspekty obsługi oprogramowania CONREGO.