Blog ekspertów w obsłudze uczestników wydarzeń

Inspiracje, praktyczne rozwiązania i mnóstwo wartościowej wiedzy, którą zebraliśmy w ciągu dekady.

Wszystkie Poradniki Studia przypadku Wywiady #EventGoer Aktualizacje
 

10 wskazówek dla prelegentów występujących online

W roku 2020 zaobserwowaliśmy duży wzrost popularności eventów online. Biorąc pod uwagę sytuację pandemiczną, opcje prowadzenia wykładów w dotychczasowej formie są bardzo ograniczone i w dużej mierze pozostają nam tylko konferencje online.

 

5 porad dla organizatorów wydarzeń hybrydowych

Udane wydarzenie hybrydowe może być trudne do zrealizowania, ponieważ zasadniczo są to dwa oddzielne wydarzenia: wydarzenie klasyczne i konferencja online. Aby przebiegło sprawnie, musisz mieć praktyczną wiedzę na temat obu tych rodzajów.

 

6 pomysłów na niezapomnianą konferencję online

Zapewne nie raz organizowaliście lub uczestniczyliście w konferencji, której forma, treść i przebieg zapadły Wam w pamięć. Zapewne te wspomnienia sięgają wydarzeń, które miały miejsce przed marcem 2020 roku.

 

Case study: Webinar Galderma

Pod koniec kwietnia 2020 r. zostaliśmy poproszeni o wsparcie Agencji Bloch & Friends w organizacji spotkania dla Galdermy – największej na świecie niezależnej firmy dermatologicznej.

 

Jak zorganizować konferencję online?

Zamierzasz dołączyć do wciąż rosnącego grona organizatorów konferencji online lub webinariów? Świetnie! W tym artykule przedstawię najważniejsze rzeczy, o których trzeba pamiętać przy organizacji eventu online.

 

Mamy konferencje online!

Coraz więcej organizatorów wydarzeń decyduje się na przeniesienie swoich konferencji do internetu. Trudno im się dziwić - w ogromnej większości przypadków jest to rozwiązanie lepsze niż odwołanie wydarzenia.

 

3 sposoby szybkiego pozyskiwania uczestników wydarzenia

Ruszasz z wydarzeniem i zaczynasz modlić się o to, by ktoś kupił bilet? Sam przyznaj - to nie najlepsza strategia. Lepiej sprawdź skuteczne metody szybkiego pozyskiwania uczestników.

 

Work-life balance, czyli jak być event managerem i nie zwariować?

Praca event managera to praca trudna. Setki deadline’ów, tysiące telefonów do wykonania i jeszcze więcej nadgodzin. Brzmi znajomo? To właśnie dlatego warto, byś poznał termin work-life balance..

 

Jak wykorzystać media społecznościowe dla sponsorów?

Chcesz stworzyć korzystną dla obu stron relację ze sponsorem? Chcesz pokazać mu, że trafił na dobrą, intratną inwestycję? To wcale nie takie trudne! Wystarczy wiedzieć, w jaki sposób wykorzystać w tym celu media społecznościowe.

 

10 elementów świetnej strony wydarzenia

W jaki sposób stworzyć stronę wydarzenia? Prawidłowo zaprojektowana witryna powinna zawierać elementy, które ułatwią życie zarówno Twoim czytelnikom, jak i Tobie. Dopiero wtedy można uznać, że spełnia ona swoje zadanie.