W ramach obsługi Biura Informacji zapewniamy komunikację w języku polskim i angielskim za pomocą: linii telefonicznej, wiadomości SMS oraz e-mail w dni powszednie w godzinach od 9 do 17. Gwarantujemy kompleksowe rozwiązanie, które pozwoli Państwu na skoncentrowanie się na innych aspektach organizacji wydarzenia.
Zakres odpowiedzialności
W zależności od ustalonego zakresu obowiązków, będziemy informować uczestników o:
- agendzie i prelegentach,
- płatnościach, logistyce, terminach, opcjach zakwaterowania,
- zmianach i aktualizacjach,
- procesie rejestracji,
- a także, na życzenie klienta, dokonywać korekt i aktualizacji zgłoszeń oraz udzielać wsparcia technicznego dla uczestników.
Modele współpracy
Za obsługę komunikacji z uczestnikami – w zależności od skali wydarzenia i spodziewanego obrotu informacją – zostanie wyliczona stawka, która będzie rozliczana każdego miesiąca lub jednorazowo za cały okres świadczenia usługi. Do kalkulacji kosztów posłuży nam:
- średnia dzienna liczba indywidualnych połączeń telefonicznych,
- średnia dzienna liczba indywidualnych wiadomości e-mail,
- średnia miesięczna liczba wysyłanych newsletterów,
- średnia miesięczna liczba wysłanych wiadomości SMS.