Pokoje konferencyjne
Konferencje online obsługiwane w ramach naszej platformy odbywają się w tzw. pokojach, które są odpowiednikami sali konferencyjnej. Podobnie jak fizyczne sale, mogą różnić się wyglądem (branding) i objętością. Podobnie jak wydarzenia tradycyjne, te realizowane on-line mogą odbywać się w jednej lub kilku salach równolegle. Dysponujemy pokojami z limitem do:
- do 100 uczestników,
- do 500 uczestników,
- do 1000 uczestników,
- do 1500 uczestników (dostępny jedynie przy streamingu ze studia),
- do 2000 uczestników (dostępny jedynie przy streamingu ze studia),
Bezpieczny dostęp dla uczestników
Rejestrujący się na wydarzenie uczestnicy otrzymają (np. 24 godziny przed wydarzeniem) unikalny link umożliwiający dostęp do wszystkich lub wybranych pokojów, zależnie od warunków, jakie postawi organizator. Z dostarczonego linku może jednocześnie korzystać tylko jeden uczestnik, system rejestracji automatycznie zablokuje próbę uzyskania dostępu innym osobom posługującym się tym samym linkiem.
Branding
W ramach wdrożenia CONREGO dostosujemy wygląd platformy do stylistyki strony wydarzenia lub formularza rejestracyjnego. Ponadto możemy modyfikować wygląd samych pokojów stosując różną kolorystykę tła, nagłówków i tekstów widocznych na ekranie. W przypadku spotkań odbywających się w kilku pokojach równolegle, dostarczymy interfejs umożliwiający uczestnikowi swobodne przemieszczanie się pomiędzy pokojami bez konieczności przeładowania okna przeglądarki.
Przekaz
Konferencje online, które z nami zorganizujesz, nie muszą być nudnym przekazem „gadających głów”. Dynamikę zapewnia różnorodność treści i interakcja z uczestnikami. Poza przekazem video realizowanym przez bezpośrednie połączenie się z platformą (podobnie jak za pomocą aplikacji Zoom), nasza platforma umożliwia:
- udostępnianie i prezentowanie zawartości plików PDF, MS PowerPoint, MS Word, MS Excel, prezentacji Prezi oraz obrazków w formatach GIF, BMP, JPG, PNG,
- odtwarzanie podczas prelekcji filmów udostępnionych na platformach YouTube i Vimeo,
- prezentację tablicy, na której prelegenci mogą rysować,
- prezentację pulpitu komputera prelegenta,
- tworzenie zawołań do akcji (tzw. Call to Action) - paneli z dowolną treścią i przyciskiem, np. „Pobierz materiały”,
- prowadzenie ankiet i głosowań z możliwością automatycznej prezentacji wyników w panelu prelekcji,
- uruchomienie chatu tekstowego (otwartego lub moderowanego) i oddawanie uczestnikom głosu,
- prowadzenie prelekcji w trybach:
- Dyskusji - zabrać głos może do 25 uczestników, podczas gdy reszta pełni rolę widzów / słuchaczy.
- Prezentacji - tylko prezenter może zabrać głos, a uczestnicy pełnią rolę widzów / słuchaczy.
- Pytań i odpowiedzi - uczestnicy mogą poprosić o zabranie głosu.
- zmianę układu panelu wydarzenia:
- Webinar (panel prelekcji, lista uczestników, czat),
- Hangout (tylko panel prelekcji wypełniający niemal cały ekran),
- nagrywanie spotkania (standardowo do 6 godzin, lecz z opcją zamówienia większej przestrzeni na nagrania).
Streaming realizowany we współpracy ze studiem produkcyjnym
Dla wszystkich konferencji (z wyjątkiem niewielkich warsztatów) rekomendujemy wykorzystanie platformy CONREGO Live jako przekaźnika streamingu realizowanego przez studio produkcyjne. Streaming można wzbogacić wspomnianymi funkcjami czatu, ankietami i głosowaniami.
Optymalne parametry dla streamingu to rozdzielczość HD (720p), bitrate na poziomie 3500 kbps i zastosowanie kodeka audio AAC.
Przewaga CONREGO Live nad innymi rozwiązaniami
Nasza platforma do obsługi konferencji online zintegrowana z systemem rejestracji pozwala nam na stosowanie poniższych rozwiązań:
- Uczestnikom oferujemy jeden spójny ekosystem, który wymaga jedynie przeglądarki internetowej zainstalowanej na dowolnym urządzeniu, bez konieczności instalacji innych aplikacji.
- Uczestnicy mogą zadawać prelegentom pytania na czacie i brać udział w ankietach i głosowaniach, których wyniki mogą być publikowane bezpośrednio w oknie streamu.
- W dowolnym momencie spotkania możemy uczestnikom udostępniać pliki do pobrania lub przekierować ich na zewnętrzną stronę internetową, która otworzy się w osobnej karcie przeglądarki.
- Możemy generować zbiorcze raporty uwzględniające obecność i aktywność uczestników na poszczególnych sesjach, by precyzyjnie określać globalną frekwencję, odpowiedzi na pytania postawione w ankietach oraz zapisy czatu udostępnianego podczas spotkań.
- Uczestnikom dostarczamy unikalne linki, które umożliwiają uzyskanie dostępu do platformy na jednym urządzeniu w danym czasie (jeśli uczestnik przekaże link innej osobie, to utraci możliwość dołączenia).
- Unikalne linki dostępowe możemy dostarczać uczestnikom w drodze personalizowanego mailingu masowego, wysyłki wiadomości indywidualnych lub w treści automatycznie generowanego potwierdzenia rejestracji lub transakcji.
- Udostępniamy uczestnikom spójny z brandem (oraz wielojęzyczny) interfejs umożliwiający wygodne przechodzenie pomiędzy pokojami, w których odbywają się sesje równoległe w czasie (lub tłumaczone na różne języki wersje tej samej sesji) oraz podgląd agendy spotkania lub listy prelegentów.
- W przypadku streamingu audio-video ze studia możemy udostępnić pokoje z limitem do 2000 osób.
- Po zakończonym spotkaniu możemy uczestników przekierować na specjalnie przygotowaną stronę z podziękowaniem za udział.
- Połączenie z platformą jest szyfrowane 256-bitowym algorytmem Advanced Encryption Standard (AES).
- Przetwarzane przez nas dane osobowe nie ulegają rozproszeniu na kilka systemów informatycznych.
- Platforma (od rejestracji aż po ekran z dostępem do pokojów konferencyjnych) będzie dostępna w wybranej przez organizatora domenie.