Platforma konferencji online i webinarów

W ofercie na wdrożenie systemu rejestracji możemy uwzględnić dostęp do zintegrowanej z CONREGO platformy CONREGO Live umożliwiającej obsługę wydarzeń online (płatnych i bezpłatnych).

Pokoje konferencyjne

Wydarzenia on-line obsługiwane w ramach naszej platformy odbywają się w tzw. pokojach, które są odpowiednikami sali konferencyjnej. Podobnie jak fizyczne sale, mogą różnić się wyglądem (branding) i objętością. Podobnie jak wydarzenia tradycyjne, te realizowane on-line mogą odbywać się w jednej lub kilku salach. Dostępne w naszej ofercie pokoje przewidują limity:

Rejestrujący się na wydarzenie uczestnicy otrzymają unikalny link umożliwiający dostęp do wszystkich lub wybranych pokojów, zależnie od warunków jakie postawi organizator. System rejestracji automatycznie zablokuje wykorzystanie tego samego linku przez większą liczbę uczestników.

Branding

W ramach wdrożenia CONREGO Live dostosujemy wygląd pokojów do wymagań klienta. Modyfikować możemy kolorystykę tła i elementów, czcionki oraz logotyp. Jeśli zajdzie taka potrzeba, każdy pokój może wyglądać inaczej. Niestety nie jesteśmy w stanie modyfikować domeny internetowej pokoju (obowiązuje live.conrego.com).

Przekaz

Wydarzenia on-line, które z nami zorganizujesz, nie muszą być nudnym przekazem „gadających głów”. Dynamikę zapewnia różnorodność treści i interakcja z uczestnikami. Poza typowym przekazem video nasza platforma umożliwia:

  1. udostępnianie i prezentowanie zawartości plików PDF, MS PowerPoint, MS Word, MS Excel, prezentacji Prezi oraz obrazków w formatach GIF, BMP, JPG, PNG,
  2. odtwarzanie podczas prelekcji filmów udostępnionych na platformach YouTube i Vimeo,
  3. prezentację tablicy, na której prelegenci mogą rysować,
  4. prezentację pulpitu komputera prelegenta,
  5. tworzenie zawołań do akcji (tzw. Call to Action) - paneli z dowolną treścią i przyciskiem, np. „Pobierz materiały”,
  6. prowadzenie ankiet i głosowań z możliwością automatycznej prezentacji wyników w panelu prelekcji,
  7. uruchomienie chatu tekstowego (otwartego lub moderowanego) i oddawanie uczestnikom głosu,
  8. prowadzenie prelekcji w trybach:
  1. zmianę układu panelu wydarzenia:
  1. nagrywanie spotkania (standardowo do 6 godzin, lecz z opcją zamówienia większej przestrzeni na nagrania).