Zaoferuj uczestnikom łatwą rejestrację
System rejestracji, który łączy 14 lat doświadczenia w organizacji wydarzeń przetestuj bezpłatnie przez 14 dni.

Korzystasz z poprzedniej wersji CONREGO? Sprawdź co oferuje najnowsza!

Dlaczego organizacja wydarzeń z CONREGO jest znacznie łatwiejsza?

Odpowiedzią są możliwości, dzięki którym zaoszczędzisz mnóstwo czasu na obsłudze uczestników.

Wysyłka zaproszeń

Wysyłaj spersonalizowane zaproszenia do rejestracji na wydarzenie dzięki możliwości importu listy odbiorców z pliku XLS.

Wypróbuj bezpłatnie
zaproszenia na konferencje
rejestracja uczestników wydarzeń

Rejestracja uczestników

Zaoferuj uczestnikom bezpieczny, zgodny z RODO system rejestracji podzielonej na etapy. Twórz różne kategorie uczestnictwa i dostosuj je do potrzeb wydarzenia.

Wypróbuj bezpłatnie

Obsługa płatności

Stwórz cennik zależny od terminu rejestracji, udostępnij swoim gościom kody rabatowe, pozwól im rozliczyć się w dowolnej walucie i wybrać dogodną dla nich metodę płatności. Wysyłką faktury zajmie się CONREGO, to takie proste!

Wypróbuj bezpłatnie
sprzedaż wejściówek i uczestnictwa
zaproszenia na event

Mailingi

Niezależnie od tego, czy masz do przesłania ważną wiadomość, czy jedynie chcesz się przywitać, ułatwiamy Ci komunikację z uczestnikami Twojego wydarzenia. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości, wejściówki z kodem QR, czy załączniki z mapą obiektu. Wolisz wysłać SMS? Nie ma sprawy, umożliwimy to dzięki integracji z RedLink, SMSAPI oraz SMSGlobal.

Wypróbuj bezpłatnie

Strona internetowa

Zadbaj o pierwsze wrażenie i uruchom estetyczną oraz funkcjonalną stronę wydarzenia. Dzięki CONREGO stworzysz serwis oparty o swój branding, responsywny i wielojęzyczny. You're welcome!

Wypróbuj bezpłatnie
strona wydarzenia
obsługa eventu

Obsługa recepcji i kontroli dostępu

Identyfikuj uczestników wydarzenia podczas recepcji konferencyjnej i kontroluj ich dostęp do wybranych stref za pomocą laptopa i skanera kodów QR lub aplikacji mobilnej CONREGO Check-in.

Wypróbuj bezpłatnie

Identyfikatory i wejściówki

Z CONREGO stworzysz spersonalizowane pliki PDF, które mogą posłużyć za identyfikator, wejściówkę czy certyfikat Twojego wydarzenia. Będą one gotowe do druku lub wysyłki w mailingu.

Wypróbuj bezpłatnie
identyfikator konferencyjny
raporty i zestawienia

Raporty

Sekcja raportów to prawdziwy raj dla analityków. Z łatwością pobierzesz raporty lub wyślesz je prosto z systemu, a zestawienia stworzysz według dowolnych kryteriów. Chcesz większej kontroli? W każdej chwili możesz przejrzeć i zmienić swoje rejestracje.

Wypróbuj bezpłatnie

Od 2010 roku ułatwiliśmy obsługę ponad 2 000 wydarzeń dla ponad 1 000 000 uczestników.

System rejestracji CONREGO łączy inteligentne rozwiązania i doświadczenia organizatorów, między innymi:

Firmy, które wykorzystały systeme rejestracji uczestników CONREGO do obsługi wydarzeń Organizatorzy konferencji, których wsparliśmy systemem rejestracji uczestników CONREGO

Co zyskasz dzięki CONREGO?

Bez względu na to czy jesteś doświadczonym użytkownikiem innego systemu rejestracji czy dopiero rozpoczynasz przygodę to z pewnością docenisz:

rejestracja na evencie

oszczędność czasu dzięki zautomatyzowanym procesom

system rejestracji gości

jedno narzędzie, które zastąpi wszystkie potrzebne organizatorom wydarzeń

rodo ochrona danych osobowych

bezpieczeństwo danych osobowych i pełną zgodność przetwarzania z RODO

eksperci rejestracja online na eventy

łatwość z jaką uzyskasz pomoc od naszych ekspertów

rejestracja na urządzeniach mobilnych

komfort uczestników, którzy zarejestrują się na Twoje wydarzenie bez przeszkód

rejestracja uczestników bez prowizji

koszt rejestracji uczestników niezależny od ich liczby

Co nowego w CONREGO?

Poprzednia wersja łączyła doświadczenie 7 lat obecności na rynku. Nowa wersja to kumulacja 14 lat doświadczeń i 4 lata prac projektowych.

Zbudowany od podstaw

Nowe CONREGO nie jest ograniczone starymi rozwiązaniami i przekracza granice, które blokowały rozwój poprzedniej wersji systemu.

  • zbudowaliśmy od podstaw wygodny i przejrzysty interfejs,
  • zaprojektowaliśmy system tak, by konfiguracja wydarzeń była możliwie liniowa,
  • zwiększyliśmy do najwyższego poziomu bezpieczeństwo danych,
  • wykorzystaliśmy technologie, które przyspieszyły działanie aplikacji,
  • wyeliminowaliśmy funkcje zbędne, by zaoferować te, o które prosili użytkownicy (np. integracje z GUS, Fakturownia.pl, reCaptcha)
Wypróbuj bezpłatnie

Największe zmiany

Prawdziwą rewolucję przeszedł interfejs i architektura systemu.

  • całkowicie przeprojektowany został proces konfiguracji wydarzenia,
  • uprościliśmy sposób tworzenia strony internetowej wydarzenia,
  • stworzyliśmy wizualne edytory wiadomości e-mail i identyfikatorów dla uczestników,
  • przebudowaliśmy system tłumaczenia interfejsu i treści na inne wersje językowe,
  • wprowadziliśmy nową kartę uczestnika i możliwość tworzenia wielu transakcji powiązanych z jedną rejestracją oraz możliwość wystawiania faktur korygujących,
  • zrezygnowaliśmy z tworzenia modułu ankietowego / abstraktów naukowych.
Wypróbuj bezpłatnie

Plany rozwojowe

Nie zatrzymujemy się i planujemy dalszą rozbudowę i doskonalenie systemu. Na chwilę obecną nasz plan zakłada:

  • kolejne integracje systemu z innymi operatorami płatności,
  • kolejne integracje systemu z innymi operatorami bramek SMS,
  • automatyzację wysyłki raportów na wskazane adresy e-mail,
  • stworzenie mechanizmu akceptacji i odrzucania uczestników,
  • stworzenie mechanizmu rejestracji grupowej.
Wypróbuj bezpłatnie