#eventgoer: Wystawca
Cześć! Nazywam się Szymek Wendorowicz. Chodzę na eventy. Zapraszam bliżej! Śmiało, nasza nowa uprząż VR jest całkowicie bezpieczna i dostarcza niezapomnianych wrażeń. (psst… ja bym tam na Twoim miejscu nie wchodził).
Cześć! Nazywam się Szymek Wendorowicz. Chodzę na eventy. Zapraszam bliżej! Śmiało, nasza nowa uprząż VR jest całkowicie bezpieczna i dostarcza niezapomnianych wrażeń. (psst… ja bym tam na Twoim miejscu nie wchodził).
Spotkasz mnie na takich eventach, jak wystawy i konwenty. Przedstawiam tam najnowsze produkty i plany naszej firmy, zbieram kontakty, buduję hype...
Zwracam szczególną uwagę na skalę eventu i rozmieszczenie stoisk. Wiadomo, stoisko kosztuje i nie chcę marnować pieniędzy, jeśli na wystawę przyjdzie 300 osób, a do tego stoisko jest w jakimś zakamarku, gdzie mało kto dotrze.
Oczekuję dobrze zorganizowanego pozyskiwania kontaktów. Najwygodniejsze jest skanowanie identyfikatorów uczestników. Później dostajemy od organizatorów listy uczestników, którzy byli zainteresowani ofertą.
Drażni mnie niewiele. Przywykłem do tłoku i hałasu. Następnego dnia trochę boli mnie gardło, ale taka praca. Lubię ją. Zazwyczaj nie ma z tym problemu, ale drażni mnie na przykład, kiedy długo trzeba czekać na ekipę sprzątającą. Rozumiem, że nie jestem jedynym wystawcą i przejście z jednego miejsca do drugiego trochę zajmuje, ale jeśli miałbym się do czegoś przyczepić, to właśnie do tego.
Najbardziej lubię dobre widowiska. Tak, czasami to oznacza, że konkurencja zrobiła lepszą robotę od nas. Ale po pierwsze jest to okazja, żeby coś podpatrzeć i czegoś się nauczyć, a po drugie naprawdę mam świra na punkcie nowych rozwiązań.
Bardzo dziękuję za Twój czas i uwagi, Szymku. Nie będę udawał, że znam się na planowaniu rozkładu i przepływu uczestników na halach wystawowych. Wiem jednak coś o pozyskiwaniu kontaktów i RODO. Dysponując odpowiednim systemem rejestracji (ehem) możemy wykorzystać odczyty kodów QR jako wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji od wystawcy. Wspomniałem jednak o RODO, więc trzeba taką zgodę uzasadnić. Są na to dwa rozwiązania: odpowiednio wyeksponowana informacja przy każdym stoisku albo klauzula już w formularzu rejestracyjnym (sklepie z biletami imiennymi). W ten sposób bardzo ułatwimy życie wystawcom i uczestnikom, a przy tym pozostaniemy zgodni z RODO.
Na kolejną odsłonę zapraszam dokładnie za dwa tygodnie. Do zobaczenia!