9 technik promocji wydarzenia, które zwiększą sprzedaż wejściówek
To, w jaki sposób wypromować event, aby zwiększyć sprzedaż wejściówek, spędza sen z powiek niejednemu organizatorowi.
To, w jaki sposób wypromować event, aby zwiększyć sprzedaż wejściówek, spędza sen z powiek niejednemu organizatorowi.
Dlaczego? Szybko i sprawnie przeprowadzona sprzedaż otwiera drogę do kolejnych zadań. Natomiast niepowodzenie na tym etapie zawsze utrudnia i komplikuje dalsze procesy.
W ciągu dekady nieustannej pracy w branży eventowej wspomogłem organizację ponad tysiąca dwustu wydarzeń, na które przez nasz system rejestracji zarejestrowało się ponad pół miliona uczestników. Poznałem bolączki organizatorów i zdobyłem wiedzę pozwalającą wyeliminować wiele branżowych problemów. Niewątpliwie jednym z najbardziej znaczących – takich, które najmocniej przyczyniają się do kolejnych niepowodzeń – jest problem sprzedaży wejściówek.
Jeśli jesteś organizatorem wydarzeń, z pewnością sam doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna to kwestia. Niewłaściwie wypromowana sprzedaż może doprowadzić do spowolnienia dalszych etapów organizacji, konieczności reorganizacji całego planu pracy, a w skrajnych przypadkach do konieczności odwołania Twojego wydarzenia.
Jak uniknąć tego ryzyka i zachować płynność oraz równowagę w organizacji konferencji, kongresu lub innego wydarzenia? To pytanie, na które nie da się odpowiedzieć bez znajomości podstawowych zasad marketingu, a w efekcie zrozumienia grupy docelowej. Zdobywałem tę wiedzę przez lata pracy w branży eventowej. Dzięki temu stworzyłem dla Ciebie poradnik – 9 technik promocji wydarzenia, które skutecznie zwiększą sprzedaż wejściówek.
Poradnik pozwoli Ci spojrzeć na promocję wydarzenia jak na wyzwanie możliwe do zrealizowania. Wyjaśni Ci pewne nie zawsze oczywiste mechanizmy i – co najważniejsze – pozwoli uzyskać upragniony efekt. Czytając, na pewno zauważysz, że niektóre z wymienionych metod stosowałeś już wcześniej. To świetnie! Zwróć jednak uwagę, że tylko kompleksowe podejście ułatwi Ci osiągnięcie pełnego sukcesu. Takiego właśnie sukcesu Ci życzę, dlatego gorąco zachęcam do zapoznania się z opisanymi technikami.
Tomasz Chrościechowski