10 narzędzi, które pomogą Ci wypromować event
Promocja to nieodzowna część każdego wydarzenia. Co zrobić, by ją sobie ułatwić? Oczywiście skorzystać z właściwych narzędzi.
Promocja to nieodzowna część każdego wydarzenia. Co zrobić, by ją sobie ułatwić? Oczywiście skorzystać z właściwych narzędzi.
Niezwykle przydatne narzędzie do monitoringu marki pozwalające na wyszukiwanie w internecie określonych fraz. Dzięki niemu znajdziesz wzmianki dotyczące Twojego wydarzenia zarówno na stronach internetowych, jak i w mediach społecznościowych. Brand24 umożliwia także badanie odczuć i wartości influencerów oraz monitorowanie poczynań konkurencji… Wszak zawsze warto być na bieżąco!
Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram i Pinterest zarządzane z poziomu jednej strony lub mobilnej deski rozdzielczej? Buffer Ci to umożliwi! Wbudowany harmonogram zaproponuje Ci przedziały czasowe zoptymalizowane pod kątem aktywności na każdej platformie. Oczywiście możesz modyfikować go w zależności od swoich potrzeb.
Poza formularzem rejestracyjnym aplikacja umożliwia budowę serwisu internetowego wydarzenia, realizację rozbudowanej polityki cenowej, obsługę kodów rabatowych i śledzenie źródeł rejestracji. CONREGO jest także zintegrowane z trzema poniższymi narzędziami.
GetResponse pozwala na tworzenie złożonych cykli automatyzacji e-mail marketingu, kampanii typu drip oraz webinarów.
Chcesz pokazywać płatne reklamy na Facebooku osobom, które odwiedziły Twoją stronę? Zrobisz to przy pomocy tego właśnie narzędzia.
Google Analytics nie trzeba przedstawiać chyba nikomu. Dzięki niemu przeprowadzisz analizę ruchu internetowego na swojej stronie. Aplikacja umożliwia wygenerowanie około 80 rodzajów raportów.
To jedno z najbardziej znanych i powszechnie stosowanych narzędzi do publikowania treści. Oprócz funkcji hurtowego planowania Hootsuite umożliwia nawiązanie kontaktu z publicznością.
IFTTT automatyzuje powtarzalne i pracochłonne zadania marketingu ręcznego w większości głównych sieci społecznościowych i platform. Istnieje naprawdę wiele sposobów na to, jak z niego skorzystać.
Katalog wydarzeń takich jak wszelkiego rodzaju konferencje, kongresy, szkolenia i seminaria. Dzięki niemu dotrzesz do większej liczby odbiorców.
Zastanawiasz się, w jaki sposób zaangażować uczestników już na etapie rejestracji? Najprościej przy użyciu LiveChatu. Dzięki temu zbudujemy wizerunek organizatora, z którym można w łatwy sposób nawiązać kontakt. Jest to szczególnie przydatne w komunikacji z millenialsami.
Tomasz Chrościechowski