Brand24
Niezwykle przydatne narzędzie do monitoringu marki pozwalające na wyszukiwanie w internecie określonych fraz. Dzięki niemu znajdziesz wzmianki dotyczące Twojego wydarzenia zarówno na stronach internetowych, jak i w mediach społecznościowych. Brand24 umożliwia także badanie odczuć i wartości influencerów oraz monitorowanie poczynań konkurencji… Wszak zawsze warto być na bieżąco!
Buffer
Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram i Pinterest zarządzane z poziomu jednej strony lub mobilnej deski rozdzielczej? Buffer Ci to umożliwi! Wbudowany harmonogram zaproponuje Ci przedziały czasowe zoptymalizowane pod kątem aktywności na każdej platformie. Oczywiście możesz modyfikować go w zależności od swoich potrzeb.
CONREGO
Poza formularzem rejestracyjnym aplikacja umożliwia budowę serwisu internetowego wydarzenia, realizację rozbudowanej polityki cenowej, obsługę kodów rabatowych i śledzenie źródeł rejestracji. CONREGO jest także zintegrowane z trzema poniższymi narzędziami.
GetResponse
GetResponse pozwala na tworzenie złożonych cykli automatyzacji e-mail marketingu, kampanii typu drip oraz webinarów.
Facebook Remarketing
Chcesz pokazywać płatne reklamy na Facebooku osobom, które odwiedziły Twoją stronę? Zrobisz to przy pomocy tego właśnie narzędzia.
Google Analytics
Google Analytics nie trzeba przedstawiać chyba nikomu. Dzięki niemu przeprowadzisz analizę ruchu internetowego na swojej stronie. Aplikacja umożliwia wygenerowanie około 80 rodzajów raportów.
Hootsuite
To jedno z najbardziej znanych i powszechnie stosowanych narzędzi do publikowania treści. Oprócz funkcji hurtowego planowania Hootsuite umożliwia nawiązanie kontaktu z publicznością.
IFTTT
IFTTT automatyzuje powtarzalne i pracochłonne zadania marketingu ręcznego w większości głównych sieci społecznościowych i platform. Istnieje naprawdę wiele sposobów na to, jak z niego skorzystać.
Informator konferencyjny
Katalog wydarzeń takich jak wszelkiego rodzaju konferencje, kongresy, szkolenia i seminaria. Dzięki niemu dotrzesz do większej liczby odbiorców.
LiveChat
Zastanawiasz się, w jaki sposób zaangażować uczestników już na etapie rejestracji? Najprościej przy użyciu LiveChatu. Dzięki temu zbudujemy wizerunek organizatora, z którym można w łatwy sposób nawiązać kontakt. Jest to szczególnie przydatne w komunikacji z millenialsami.
Tomasz Chrościechowski